Helpdesk - Zákaznická podpora k CNC strojům - pravidla
CNC Helpdesk CauCau-KATing
Poskytování služeb servisu CNC strojů, konzultací a CAD/CAM služeb
Zákazník, který přímo zakoupil stroj od společnosti CauCau, s.r.o. nebo KATIng.cz Ing. Tomáš Káčerek v ČR může zdarma využívat služeb Helpdesk 1. úrovně pro krátké telefonní konzultace a emaily, případně Whatsapp kanál.
Dalším zdrojem informací pro servis, údržbu a používání strojů může být
1/ servisní webová stránka s často řešenými dotazy na adrese https://sites.google. com/view/caucau-servis
2/ facebooková skupina Caucau poradna https://www.facebook. com/groups/806527720388987
Pro komunikaci s Helpdeskem ohledně popsání závady nebo požadavku je ideální, když na email servis@caucau.cz nebo na Whatsapp telefon helpdesku (+420 732300500) zašlete výstižné video, které dokumentuje popisované chování.
Pokud váš servisní požadavek není možné řešit krátkou instrukcí nebo přímým odkazem na databázi řešených úloh na našem servisním webu a řešení vašeho požadavku vyžaduje eskalaci na Heldesk- II. úroveň tj. další konzultaci nebo návštěvu servisního technika/konzultanta, pak můžete postupovat dle následujících možnosti:
Varianta 1/ Objednat výjezd technika/konzultanta na místo. Potřebovali bych v tomto případě váš souhlas a následně dohodneme s vámi nejbližší možný termín návštěvy a vystavíme zálohovou fakturu a zašleme podmínky poskytování servisních prací. Po úhradě zálohové faktury potvrdíme výjezd technika.
Varianta 2/ Na eshopu Caucau.cz (odkaz zde....) objednáte předplacený servisní tiket/kredit servisní v rozsahu minimálně 2 x 10 minut a případ předáme ihned našemu helpdesk servisnímu pracovníkovi, který si na vás udělá čas, zavolá vám v dohodnutý termín, aby jste byli u stroje a pak společně na dálku stroj dle jeho pokynů zprovozníte. To platí i pro CAD/CAM konzultace